Waarom kiezen voor KLM
Gunstige reistijden
Haal meer uit uw reis met gunstige vertrek- en aankomsttijden – vlieg op een prettige tijd naar uw bestemming. Onze vluchten passen bij uw plannen, niet andersom.
Beste airline voor passagiers
In 2023 hebben wij de APEX World Class Award gekregen voor beste luchtvaartmaatschappij voor passagiers. Deze award is de hoogste categorie die APEX wereldwijd toekent in de luchtvaart. Het betekent een bijzondere erkenning voor prestaties op thema’s als veiligheid, welzijn en duurzaamheid.
Vluchtverstoring? Wij helpen u verder
Is uw vlucht verstoord? Ook dan kunt u op ons rekenen! Eerst brengen wij u onmiddellijk per telefoon of e-mail op de hoogte van vluchtwijzigingen of -annuleringen. Daarna boeken wij u direct om naar de eerstvolgende beschikbare vlucht. Zodra we een plekje voor u aan boord hebben gevonden, nemen wij opnieuw contact met u op over uw nieuwe vluchtschema. En uiteraard staan wij ook voor u klaar als u uw vlucht wilt wijzigen of als u andere vragen heeft.
Als uw nieuwe vlucht niet op dezelfde dag vertrekt, laten wij u natuurlijk niet aan uw lot over. Van een kopje koffie tot een hotelverblijf; wij doen ons uiterste best om het u zo comfortabel mogelijk te maken.
Comfort & aandacht aan boord
Wij gaan altijd voor de beste service! Heeft u feedback? Laat het ons cabinepersoneel weten. Ze doen hun uiterste best om uw vlucht zo comfortabel mogelijk te maken.
Geniet meer met Flying Blue
Als Flying Blue-deelnemer spaart u Miles voor extra voordelen tijdens uw reis. Maar u kunt uw Miles ook op een betekenisvolle manier inzetten. Bijvoorbeeld door te doneren aan een goed doel of bij te dragen aan extra SAF (alternatieve vliegtuigbrandstof). Veel Flying Blue-deelnemers maken hier al actief gebruik van.
Uw mening telt
Uw ervaring staat voorop – van vertrek tot aankomst! We laten daarom regelmatig onderzoek uitvoeren door onafhankelijke onderzoeksbureaus, om te weten te komen hoe u denkt over ons en onze service. Op basis van uw feedback kunnen wij onze service evalueren en verbeteren. Uw persoonlijke gegevens worden nooit gebruikt voor commerciële doeleinden of e-mails, tenzij u hiervoor expliciet toestemming geeft.
Na uw vlucht of nadat u contact heeft opgenomen met ons KLM Contactcentrum kunt u een uitnodiging ontvangen voor 1 van onze enquêtes:
- Klanttevredenheidsonderzoek en conformiteitsonderzoek (door Kantar en Qualtrics)
- Contactevaluatie (door BVA en MediaTech)
Ook voeren we zelf losse onderzoeken uit en nemen we deel aan onderzoeken van derden, zoals IATA en Schiphol. Daarnaast voeren we ad hoc onderzoeken uit in samenwerking met verschillende onderzoeksbureaus, waaronder Beautiful Lives, CSpace, Miles Research, Insites Consulting, en Added Value.