Toegankelijkheidsverklaring

Uw reis begint eigenlijk al op onze website of in de app. En omdat we u graag de allerbeste reiservaring geven, werken we hard aan onze digitale toegankelijkheid. Hier leest u ons beleid.

Ons beleid

We doen er alles aan om onze website en app voor iedere gebruiker toegankelijk te maken, ongeacht beperkingen. Om dit te bereiken volgen we internationale richtlijnen, de zogenoemde Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.2. We houden ons aan de criteria van niveau AA. Door deze richtlijnen te volgen, kunnen we onze digitale communicatie toegankelijker maken. Dat is niet alleen prettiger voor mensen met een beperking, maar voor iedereen.

We brengen dagelijks verbeteringen aan, want we zijn ons ervan bewust dat de toegankelijkheid nog beter kan. Komt u problemen tegen of heeft u een idee voor verbetering? Laat het ons weten, we luisteren graag.

Neem contact op en help ons

Reizen moet voor iedereen soepel verlopen. Heeft u behoefte aan assistentie op de luchthaven of tijdens uw vlucht? Wij helpen u graag.

Bekijk onze assistentiemogelijkheden

Een klacht indienen

U kunt een formele klacht indienen als onze website niet toegankelijk is en deze 3 voorwaarden gelden:

  1. U heeft een probleem gevonden met digitale toegankelijkheid van deze website (bijvoorbeeld iets dat niet goed werkt voor mensen met een beperking, of als wij niet goed rapporteren over toegankelijkheid).
  2. U heeft contact met ons opgenomen om het probleem te melden.
  3. U heeft geen goed antwoord van ons gekregen.

Wat kunt u dan doen?

Neem contact op met de toezichthoudende organisatie in uw EU-land. Deze organisatie controleert of websites zich houden aan de Europese regels voor toegankelijkheid. Wilt u weten welke organisatie dat in uw land doet? Kijk dan op de officiële lijst van nationale organisaties.