Toegankelijkheidsverklaring
Ons beleid
We doen er alles aan om onze website en app voor iedere gebruiker toegankelijk te maken, ongeacht beperkingen. Om dit te bereiken volgen we internationale richtlijnen, de zogenoemde Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.2. We houden ons aan de criteria van niveau AA. Door deze richtlijnen te volgen, kunnen we onze digitale communicatie toegankelijker maken. Dat is niet alleen prettiger voor mensen met een beperking, maar voor iedereen.
Deel uw ervaring
We brengen dagelijks verbeteringen aan, want we zijn ons ervan bewust dat de toegankelijkheid nog beter kan. Komt u problemen tegen of heeft u een idee voor verbetering? Laat het ons weten, we luisteren graag.
Reizen moet voor iedereen soepel verlopen. Heeft u behoefte aan assistentie op de luchthaven of tijdens uw vlucht? Wij helpen u graag.
Een klacht indienen
U kunt een formele klacht indienen als onze website niet toegankelijk is en deze 3 voorwaarden gelden:
- U heeft een probleem gevonden met digitale toegankelijkheid van deze website (bijvoorbeeld iets dat niet goed werkt voor mensen met een beperking, of als wij niet goed rapporteren over toegankelijkheid).
- U heeft contact met ons opgenomen om het probleem te melden.
- U heeft geen goed antwoord van ons gekregen.
Wat kunt u dan doen?